Red Midnight

Sledeći na redu lak za predstavljanje je Aura - Red Midnight*. Ja sam veliki ljubitelj tamnih tonova. Da li je to tamno crvena, tamno plava, tamno zelena, bilo koja boja koja vuče na jako tamnu, skoro crnu nijansu. Kad je Red Midnight u pitanju mislim da je napravljen sjajan balans. Jasno je vidljiva nijansa, jako je tamna, a opet, nije crna, što često zna biti slučaj. Na fotografijama imam dva sloja laka, koja su obavezna za punu pokrivenost. Nemam Top Coat, pa se na laku vide blagi tragovi nepotpuno osušenog laka, no to je moja krivica. Fotografije su nastale na dnevnom svetlu. Na veštačkom, tj u poslepodnevnim časovima lak deluje dosta tamnije.







*proizvod sam dobila na iskrenu recenziju

Da li vam se dopada ova nijansa?
Hvala na izdvojenom vremenu! :)
Bez obzira što sam proizvode dobila na recenziju, moje mišljenje je iskreno i stojim iza svega što ovde napišem.

Share:

4 comments

  1. obožavam ovakve nijanse, nokti mi izgledaju puno moćnije nego sa klasičnom crvenom. nokti su ti prekrasni pa je lak automatski lijepši!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja jako volim ove što tamnije, u bilo kojoj nijansi, a pogotovo ovako neke bordo. Hvala ti puno!! :)

      Delete
  2. Wow koliko je lep, savrsen je *.* definitivno ide na WL =^.^=

    ReplyDelete