Lemon Fizz // NAILS

Dugo mi je ovaj lak bio u glavi i konačno sam ga uzela. Nisam se prevarila, divan je. U pitanju je China Glaze Lemon Fizz. Što se formule tiče, nije baš idealna. Treba biti pažljiv sa količinom laka. Povlačenjem četkice se povlači i lak, tako da treba izbegavati nepotrebne pokrete i namazati ga u tri poteza. Ukoliko lepo namažete prvi sloj, dva će biti sasvim dovoljna. Na fotografijama nemam nadlak. Pripada Up & Away kolekciji iz 2010. godine.





Pored njega, uzela sam i Lotus Begin o kome će biti više reči u nekom od narednih postova.
Znate da mi je gradijent manikir omiljeni i evo još jednog pravog prolećnog. Metalne nitne su sa sajta bornprettystore.com koje su trenutno snižene na 1.99$.



China Glaze lakove možete pronaći u svim Alexandar Cosmetics radnjama kao i njihovim distributivnim centrima i internet stranici po ceni od 498 dinara.


Kako vam se dopada ovaj manikir?
Hvala na izdvojenom vremenu! :)

Share:

8 comments

  1. Sviđa mi se gradijent. Boje se baš lepo uklapaju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je drago da ti se dopada. :) Dopale su mi se obe boje zasebno, ali sam odmah imala ovakvu kombinaciju u glavi. :)

      Delete
  2. Manikura mi se baš sviđa :D Odlična mi je kombinacija žute i ljubičaste :)

    ReplyDelete
  3. Savrsena boja! Uopste nije lako pronaci zutu boju laka za nokte a da nije drecava ili previse napadna. Ova je bas taman! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, potpuno se slažem, čak mislim da je dosta teško pronaću žutu koja se uklapa sa tenom. :)

      Delete
  4. Ranije nisam volela zutu nijansu, ali ovog proleca apsolutno je obozavam. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa kako? Vidi kako je lepa i vesela. :D Onda ti preporučujem ovaj lak! :)

      Delete