Femininity // NAILS

Zvezda ovog posta je predivni Golden Rose Wow! #12 lak. U pitanju je nežna neutralna boje mesa/prjavo roze boja. Što se tiče kvaliteta i nanošenja ja sam jako zadovoljna, dva sloja su potrebna za punu pokrivenost. Na fotografijama i imam toliko, a preko Aura Jelly Top Coat. Izdržao mi je preko nedelju dana sa samo vidnom belom linijom. Na poslednjoj fotografiji možete otprilike videti koliko laka se istroši za jedan manikir. Lak je potrošiv, cena izuzetno niska, a boja predivna. Mislim da mi je ovo postala nova omiljena nijansa odnosno lak!
Pišite mi u komentarima kako vam se dopada i hvala vam na izdvojenom vremenu! :)











Share:

12 comments

  1. Imam ga, predivan je. :) Kod tebe m ise čini kao da malo više vuče na neku ljubičastu notu, dok je na mojim slikama baš rozikast...svakako prelep. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iskreno ne bih znala ni kako da ga opišem, a ni da li je na slikama baš tako relan. Boja je jedinstvena. :) Slažem se. :)

      Delete
  2. Aj prelijepa boja,morat cu ga otrcat naći!
    Stvarno imas dobre nokte i prstencici mi se bas svidjaju xx

    http://zeberry.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  3. Predivna je boja i bas ti lepo stoji :)

    ReplyDelete