Bleached neons #244 // NAILS

Kao što sam već u OVOM postu o novitetima govorila, kada su u pitanju neke akcije, popusti, pokloni uz kupovinu i ostale slične stvari ja to ne propuštam. Tako je i ovaj lak došao do mene. Kada su se Maybelline Colorama Bleached Neons lakovi pojavili nisam znala da li su mi potrebni ili ne, da li ih želim. Postoje četiri nijanse ukupno, i sve su ,,isprane'' neon boje. Ni jedna nijansa mi nije posebno zapala za oko da bih morala da je imam pa sam ih i preskočila. Međutim kada sam videla da se dobija uz novine, hajde, zašto da ne. Mada i dalje ne znam šta da mislim o ovom laku. Što se boje tiče ona je jako lepa, meni se dopada i sigurna sam da ću ga često nositi. Rekla bih da je ovo neka malo prigušenija lime zelena nijansa. Nije baš najfotogeničniji lak koji imam, pa mi se čini da fotografije u hladu ne prikazuju boju baš realno. Ipak je uživo malo ,,življa''. Dok su one na direktnom sunčevom osvetljenju korektne. E sad prelazimo na onaj manje lep deo. Dosta sam se mučila sa formulom. Lak je dosta gust i prvi sloj je potpuno neravnomeran. Drugi sloj poboljšava situaciju, ali ako niste dovoljno oprezni može se desiti da bi vam trebao i treći sloj. Bilo bi super da se nanesu tri tanka, ali meni to nije pošlo za rukom. Na fotografijama se jasno vidi koliko debeo sloj laka imam. I da, lak je napravio mnogo mehurića i to mi se nije nikako dopalo, bila sam u stanju odmah da ga skinem, još kad sam shvatila da se to nikada neće osušiti. Onda sam nanela i sloj Seche Vite nadlaka. On je potpuno popravio stvar, mehurići se ne vide i lak se osušio neočekivano brzo.
Recimo da je u ovom manikiru SV nadlak pokazao zašto je tako dobar.
Zaključak - lak je dosta težak za mazanje ali je boja lepa i verujem da će biti idealna za leto.








Da li imate neki od četiri nijanse Bleached neons lakova i kako vam se ovaj dopada?


Share:

4 comments

  1. Ja imam Sun flare. Morala sam da procitam moje utiske na blogu jer sam ga kupila sad vec davne 2014. :D Koliko vidim iste je formule kao ovaj. Meni je bojio nokte iako sam ga mazala preko baze i zato ga vise nisam mazala. Dopada mi se boja ovog zelenog ali sam ga preskocila zbog lose formule. Imam previse slicnih lakova. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ta nijansa mi je baš lepa. :) I ovaj post je nastao davno, pa sam tekst čitala, da vidim da li su utisci i dalje isti. :D Koliko se sećam ovaj ne boji, ali je jako komplikovan za rad, i da nije bilo Seche Vite manikir ne bi ni na šta ličio.

      Delete
  2. Zaobilazim neonce što zbog boja što zbog formule, ali boja ovog mi se zapravo sviđa. Šteta za formulu, ali dobro je što je SV ispeglao stvar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ispada da ih ja nekako imam baš dosta u kolekciji, ali ovaj možda ima jednu od najlošijih formula nažalost.

      Delete