NYX Punk Heart // MAKEUP

Iako imam sasvim dovoljan broj različitih nijansi senki, paleta i ostale šminke za oči, ipak nisam odolela ovoj senki na sajmu kozmetike. U pitanju je NYX Prismatic senka u nijansi Punk Heart. Ukoliko vam se ova dopadne, možete je pronaći na predstojećem sajmu kozmetike na štandu Alexandar Cosmetics-a. Pakovanje je prelepo, krasi ga srebrna mašnica tamo gde se otvara, a sadrži 1,24 grama proizvoda i kao što možete videti na fotografiji, u pitanju je cruelty free proizvod. Sama senka je odlično pigmentovana i odlično se blenda. Ovaj sjaj koji vidite i naziv koji ga karakteriše - prismatic je vidan na očima u onoj meri u kojoj vi želite. Ja sam senku nanosila na sredinu kapka, pa blendala četkicom i dobila ljubičastu boju bez ove završnice, a onda na sredinu kapka dodala još malo. Sa ovako lepom senkom mi nije bio potreban dodatni trud, kao ni eksperimentisanje. A nadam se da vam se dopada kako ona izgleda. :)


.








Share:

4 comments

  1. Senka deluje fenomenalno,već sam čitala o njima nešto malo i stvarno svi imaju samo reči hvale.Planiram da kupim u nekoliko boja ali ova mi je ubedljivo najlepša 😍😍💗

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno jeste prelepa! :) A ako probaš nadam se daće ti se dopasti koliko i meni. :)

      Delete
  2. Prelepo deluje na tvojim očima :)
    Iz mog iskustva, najlepši efekat ovakve senke imaju kada se nanose prstićima, onda zadrže svu lepotu. L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovaj prvi "sloj" sam nanela četkicom, a posle prstima to na sredinu. :)
      Hvala ti :)

      Delete