Spots & Dots - Dotted french // MATCHING MANICURES

I u nedostatku vremena, ja opet pronalazim manikir koji sam radila ranije, ali nikada objavila. :) Jedan kratak post za danas. Imala sam neku drugačiju ideju, ali je na kraju ovako ispalo. Mene ovo asocira na neki francuski manikir, kad odaljim ruku i zatvorim oko podseća. :D Zapravo sam htela da isprobam Essence I feel gritty! ali mi se uopšte ne dopada kako izgleda bez bazne boje.






Kako vam se dopada?




Obavezno pogledajte šta su druge devojke radile na ovu temu:

Share:

12 comments

  1. Manikura mi izgleda za neke zimske dane :D kao na tek pocetak snijega i tako nesto :D meni se mnogo dopada i jednostavna je :D

    ReplyDelete
  2. Mene podseća na sneg i ta asocijacija mi se ne sviđa sada kada nam je napokon granulo sunca. Sam manikir mi se dopada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potpuno te razumem i slažem se. :D Drago mi je.

      Delete
  3. Sto je ovo dobro! :)
    Jao ja sam samo jednom nosila taj teksturni tc. Skroz sam zaboravila na njega.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! :) Ne znam zašto sam ja mislila da će dobro izgledati bez bazne boje.

      Delete
  4. Izgleda vrlo lijepo i elegantno:) Jako mi se sviđa:)

    ReplyDelete
  5. Meni fora izgleda i bez bazne boje i slažem se s curama da manikura baš asocira na snijeg i zimu. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Definitivno nije pogodna za ovo lepo vreme. :D

      Delete