Golden Rose METALS Sculpting Palette

Činjenica da na mom blogu u poslednje vreme jako puno čitate o Golden Rose proizvodima dovoljno govori o tome koliko su se brzo uvrstili u moju svakodnevnu rutinu, i u kojoj količini. U današnjem postu se našla Sculpting paleta. Čitajte moje utiske u nastavku.


Paleta je u do sada već prepoznatljivom GR pakovanju, sastoji se od tri proizvoda koji imaju po 4.5g, i to nijansa za konture, rumenilo i hajlajter. Proizvođač navodi da je ova paleta "all in one" i već na samom startu priče mogu slobodno da se složim sa time. Mala je, kompaktna, a opet je količina proizvoda sasvim dovoljna da će vam dugo trajati. Moj primerak palete se ne zatvara baš najbolje i verujem da ima šanse da se otvori prilikom transporta, ali pak ima ogledalo celim dimenzijama poklopca, što je čini praktičnom za putovanje.




Nijansa za konture prilikom swatch-a na ruci ili prstima ne deluje previše pigmentovano, ali je situacija na licu drugačija. Nijansa je takva da bi odgovarala većini, izuzev devojaka sa izrazito tamnim ili svetim tenom. Nadogradiva je i ne previše toplog, ne previše hladnog tona. Iako u pakovanju deluje potpuno mat, rekla bih da da neki jako lep i svež izgled kada se nanese. Hajlajter je opet, ne previše rozeg tona, a sa druge strane ne previše zlatan. Nema one krupnije šljokice tako da je idealan za svakodnevno korišćenje. I ono što je najveće iznenađenje, za nekoga ko ne voli rumenila (ili bar nije voleo do sada ;) ) treći proizvod u paleti je upravo rumenilo koje obožavam. Iako nisam vešta u opisima, rekla bih da je koralno roze rumenilo, sa zlatnim toplim odsjajem. Za mene - dobitna kombinacija! Dakle zaključila sam da ja volim rumenila, samo nisam pronalazila prave nijanse do sada.


U prvi mah sam pomilila da će ovo biti samo jedna u nizu paleta koje imam i da će biti prosečna. Jasno je da sam se prevarila, i da sam oduševljena. Od kako je imam koristim je poprilično redovno.



Prodajna mesta Golden Rose proizvoda:
Golden Beauty Shop Aviv Park Pancevo / https://www.facebook.com/GoldenBeautyShopPancevo/
Golden Beauty Shop Aviv Park Zvezdara / https://www.facebook.com/GoldenBeautyShopBeograd/
Golden Beauty Shop BIG Fashion Beograd / https://www.facebook.com/GoldenBeautyShopMini/
Golden Beauty Shop Aviv Park Zrenjanin / https://www.facebook.com/GoldenBeautyShopZrenjanin/
Oficijalni sajt www.gbs.rs kao generalni uvoznik Danijela Commercce d.o.o.
Ostatak asortimana Lily drogerije i sve parfimerije širom Srbije.

Da li ste već probale ovu paletu? Kako vam se čini? :)

Share:

1 comments